http://www.pandastart.com/?ref=29074&tid
http://www.pandastart.com/?ref=29074&tid

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

2012.03.16. 10:53 fagica43

Csak dühöngök kissé...

 

Nemigen vagyok agyilag mostanság a blogoláson  (hát igen, az elvált nők szabadsága), nem is nagyon akartam politizálni itt, mégis muszájos,  főleg magam miatt, hátha rendeződnek a gondolataim. Amiért pont most, a tegnapi nap. Néhány barátomat felhívtam, valaki jöjjön velem ki a Millára, ne egyedül kóricáljak. Biztosítottak, ők imádnak engem, de nem és nem, mert munkahely, szélsőjobb, egyebek…Na, hát pontosan ez az, amiért ki kellett volna menni mindenkinek. Itt tartunk? Félelemország.

Egyrészt. Másrészt  egyet kell értenem  Kertész Ákossal sok mindenben, másfél évtizede én is ezt mondogatom tűrőképes barátaimnak, nem vagyunk se forradalmár, se lázadó nemzet, bármennyire is szeretnénk annak látszani. Genetikai megalkuvók, sunnyogók, önteltek és irigyek vagyunk, tanulásra képtelenek, mifrancot akarunk a világtól? Tényleg ’48-at meg ’56-ot fogjuk ragozni az idők végezetéig? Kicsit vigyázó szemeinket vessük már másokra, egy csomó országnak megvoltak a forradalmai, mégsem érzem, hogy ettől melldöngetős népnemzeti arroganciát fejlesztettek volna ki magukban. (Na jó, a franciákat ugorjuk át.)  Aki meg járatos a történelemben, pontosan tudja, ezek a forradalmak hogyan és kiktől indultak. (Mellékesen: MOST piszokmód örülhetnénk, ha Ausztria éléskamrája lehetnénk, ha már az orosz piacot büszkeségből és transzkontinentális idiotizmusból kifolyólag sikerült elkúrnunk, nem kicsitkicsit). Elnézést a vulgarizmusért, úgy érzem, ez a mai politikában úgyszólván közmondásos lett, bár attól tartok, akik idézgetik, nem olvasták végig a Gyurcsány-beszédet ép elmével, megérné.

Lehet, örülhetünk Dopeman-nek, én mindenesetre jobban bírom, mint a jelenleg országló álomfőnket. Nem szeretnék ezzel foglalkozni, de úgy gondolom, egy államfő legyen feddhetetlen, még Clinton is belebukott egy laza brutális orálisba.

Javaslom mindenkinek, aki akárcsak a vasárnapi ebédnél családilag politizál, tanulmányozza át a magyar történelmet, nem nagyon van mire melldöngetnünk.  Hacsak arra nem, hogy mindig megtaláltuk a tökéletesen helytelen irányt.

Viszont van okunk alázatra, tanulásra (igen,  Kínától is, 5000 év történelem, tessék utánanézni, mi mindent köszönhetünk nekik), kritikán alul műveletlenek vagyunk, a pofánk meg Neptunusz méretű, szűzanyám, miért??  Nézzünk már a térképre, ha egy kölyöklégy rászáll, már nem is látszunk rajta.

Magyar tőkések. Pontosan nekik kéne a hazai gazdaságot tolni, mégsem teszik. Vajon miért? Pedig sok közülük igencsak ott ül a politikusok nyakán, talán nem csak kiszivattyúzni kéne  a zsét, hanem visszaforgatni valamennyit belőle, máris javulnának például a munkanélküliség mutatói. Ne a multikat ostorozzuk, ők munkahelyet hoznak nekünk, de nem az ő feladatuk a magyar gazdaság fellendítése. Ha ilyen piszok módon népnemzetimagyarok vagyunk, saját tőkéseinktől várjuk el, hogy beruházzanak, munkahelyeket teremtsenek, és igen, politizáljanak is (nyíltan, nem marionettkezelő szakiparosként)– országunk javáért.

Lehet vitatkozni, lehet, hogy én is fogok magammal. Meg majd elmegyek egy magyarságöntudat gyorstalpalóra, mert mintha nem lenne olyanom. Kell nekem?!

 

21 komment

Címkék: politika magyar tőkés népnemzeti


A bejegyzés trackback címe:

https://dzsem.blog.hu/api/trackback/id/tr664320022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.03.17. 14:04:23

:)) Jó! Tetszik!
Sajnos igaz is... :(

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.03.17. 18:11:55

Hülye zsidó picsa. Nem csodálom, hogy kirakták a szűrödet. :)))

fagica43 2012.03.17. 18:16:46

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Rém sajna, nem vagyok zsidó, de néha szeretnék. Ismered a zsidó történelmet, aranyom? Nyilván, hisz ítélkezni tudsz, biztosan nem alaptalanul. Hülye vagyok? Nekem nem hír, neked igen? További szépséges napot:)

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.03.17. 18:26:56

Jó drágaságom, de az ő szekerüket tolod ezzel a millázással.
Arra gondolsz, hogy mindenek felett álló felsőbbrendű népnek képzelik magukat, akik pénzt kuncsorognak halottaikért?
Bocs, de a pénz nem minden, sőt. Nem irigykedem.
Neked is mindenféle gyönyörűséges örömöket! :)

fagica43 2012.03.17. 18:36:10

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Szekértolok? A zsidókét? Igen, tolni szeretnék, főleg mindenkiét. Mindegy, hogy Milla vagy egyéb, párt- és gyülekezetfüggetlen vagyok, rém autonóm. Mondjuk úgy, egy néha gondolkodó hülyezsidópicsa vagyok, vagy hülyekatolikuspicsa, vagy akárki. Örülök, hogy neked is van véleményed és nem félsz használni, kissé sarkos voltál, nem baj. Azért szeretlek:) Sajnos ma semmi gyönyör, remélem, neked igen. Szia:)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.03.18. 08:16:06

Nekem az ilyen "ORSZÁGÉPÍTŐK", mint Orbán, vagy Gyurcsány láttán az ugrik be, hogy pl. Németország hol tartana ma, ha a háború után, ilyen vezetői lettek volna?
Kb. a bombatölcséreket kerülgetnék...

fagica43 2012.03.18. 09:39:06

@Dr. Boli Ch.T: Igen. De figyeld meg a történelmet, a vezetők általában tükrözik a nép érettségét, mindenki azt kapja, ami történelmileg jár neki - sajnos ez ránk is igaz.

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2012.03.18. 09:50:47

Sziasztok! A blog irányával egyetértek, a nyelvezetével, is, lehet, beszélgethetünk kicsinyt?:-)
hirszerzo.hu/nyuzsi/2012/3/17/Mit_nem_beszel_az_a_nemet_PA6DLA
például erről?

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2012.03.18. 09:53:46

@negondolkozz!majdénmegmondom!:
Zsidó pitsa szűrben? Meleg lesz ma, állítólag akár 25 fok is, levet(het)endé magáról (az exet), miért baj az?

fagica43 2012.03.18. 10:00:56

Jahahajjj, elolvastam, de egyszer nem elég, hogy értelmesen hozzászóljak, estig megejtem.
Hagyjuk a reszlit, nem fogok kimoderálni senkit - inkább örüljünk, gondolkodunk és van véleményünk.
Zsidó pitsa - elpusztulok:DDD

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2012.03.18. 10:05:34

@fagica43: Olvasgass csak ,este leszel én is legközelebb4
Fenti idézet biztos fokozza a fellációt, kivetítésként megy bizonyos körökben szerintem...van, aki keményen szereti!

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2012.03.18. 10:06:44

@mamitirtok dr.: Leszek, nu, már a lengyel sem megy, leesett a Wyborova-szintem vélhetőleg..

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.03.18. 22:37:13

@fagica43:
Nagyon ne vedd fel. Bár ekkora érvkészlet igazából támadhatatlan! :)

fagica43 2012.03.18. 22:56:43

@Dr. Boli Ch.T: Le is vagyok nyűgözve:)
Egyébként örülök mindenkinek, akinek van véleménye, körülöttem mentális autisták a világból, fényességes, ha valaki egyáltalán leszólásra méltat, van remény - talán nem pusztulunk ki agyilag. A hülyezsidópicsa meg nem zavar, lehet vele vitatkozni, a következő posztom a zsidókról fog szólni, szépséges történelmük van, kár, hogy nem ismerik, akik zsidóznak orrba-szájba. Vajon tudják, hogy Isten is zsidó volt? Én sem régen vettem rá magam a Biblia elolvasására, nem könnyű, mindenki tegye meg. Ha már zsidózunk.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.03.18. 23:15:32

@fagica43:
Istenről nem tudjuk (ahány nép, annyi Isten és természetesen a saját orcájára hasonlatos), de Jézusról tudjuk, hogy zsidó volt. Persze ezt sokan szeretnék elvitatni és a parthus hercegtől kezdve a germán származásig sok elmebetegség ütötte fel a fejét már ezen vonalon. Volt már vita pár oldalon néhány vadparaszttal, akik szerint Jézus nem volt zsidó, de hát az olvasatlanságuk és tudatlanságuk oly mértékben lenyűgözött, hogy beszálltam én is a vitájukba. Na onnantól kezdve kb. zsidópicsa lettem én is, férfi létemre. :))
Szerencsétlen kretének a Bibliát sem ismerték, úgyhogy igazából nem voltak ellenfelek, pláne, hogy egy teológus srác is beszállt a vitába - na ő is hamar zsidó lett. De igazából akik így, hangosan szitkozódnak, zsidóznak, valószínűleg a környezetük felé szeretnének megfelelni, bár sokan nincsenek tisztában családjuk eredetével. Nagymamát meg kéne néhányuknak kérdeznie az ősökről...
Az a legszebb, amikor valaki itt, a Kárpát medencében színtiszta magyarságát hangsúlyozza. A tudatlanság és butaság netovábbja. Nekem tetszik az írásod. Ennyi.

fagica43 2012.03.18. 23:29:27

@Dr. Boli Ch.T:
Köszönöm. Lesz még. Nem terveztem, nem is ezért írok (látod, piszok ritkán), mégis tele a búrám, és ne a mai politikát ragozzuk - az pont olyan, amit kiérdemeltünk. Ami kiakaszt, az a műveletlenség, igénytelenség. Van nekem a 21 éves lányom mellett egy 12 éves fiam, hajam tépem, mennyire nem tudja az iskolában egyik tanár sem lekötni (ez nem a gyerek hibája, hol vannak a pedagógusok???). Küzdünk, ember lesz, ha belepusztul is. Napsugaras vagyok, hogy olvashatok ilyen kommenteket, szeretném hinni, hogy sokan gondolkodunk.

fagica43 2012.03.19. 06:08:17

Tényleg, hülyeségeket írok, nagyon este volt. Jézus a zsidó, Isten meg ezernyi van. Közben virrasztottam éjjel, Federer forever, megérte - na jó, ő mindig megéri. Akkor is, ha éppen nem győz, örök szerelem a Pink Floyd mellett. Engem így kell szeretni:)))

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.03.20. 14:52:42

A Pink Floyd nem zene, az egy fos!
Jézus meg persze, hogy zsidó volt, hiszen melyik barom népnek jutna eszébe bármely tagjáról azt terjeszteni, hogy egyenesen Isten fia? Persze, hogy az amúgy is "felsőbbrendű választottaknak" (ismerős, ugye? igen, árja).
Persze jól mutatja királyuk jellemét, hogy Heródes lemészároltatta hatalomféltésből az összes kisgyereket akkoriban. Szegény Jézuskát pár évig még sikerült a kufárok haragja elől elrejteni.
A zsidó a saját gyerekét is megöli haszon reményében (lásd "holokauszt").

fagica43 2012.03.20. 15:12:11

Ne kóstolgass, a hülyezsidópicsa nem zavar, de a Pink Floydot ne bántsd, mindenkinek az a jó zene, amit szeret. Én pont őket. Baj?
Kérdezhetek? Hány éves vagy? Honnan ez a zsidógyűlölet? Beszélgethetünk itt is: fagica43@gmail.com
Legyen napsugarasod:)

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.03.20. 20:06:17

@fagica43: Bocsánat, de kevés zenekarra vagyok allergiás. A Floyd közéjük tartozik, számomra nem zene. De persze Te szeresd bátran, legfeljebb értetlenül nézek, hogy: mit?
A gyűlölet nem jó kifejezés, hiszen inkább a megvetés és szánalom szavak tükrözik velük kapcsolatos érzéseimet. De ne általánositsunk, hiszen köztük is vannak jó emberek. Inkább a cionistára illik a jellemzésem. Nagyjából annyi vagyok. mint Te. :)

fagica43 2012.03.21. 03:10:24

Nem tudom. Megvetés és szánalom? Én magunkkal szemben érzek így. Még ez sem igaz.Inkább piszok dühös vagyok. Nagy az arcunk, de nem gondolkodunk.
Na ne, Pink Floydtól el a kezekkel, egyébként Emersonért is rajongok, lassan érted is fogok:)))
süti beállítások módosítása